eerste daagjes - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jolande Gall - WaarBenJij.nu eerste daagjes - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jolande Gall - WaarBenJij.nu

eerste daagjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jolande

29 Oktober 2006 | Argentinië, Buenos Aires

Beunos Dias!
zo daar ben ik dan aangekomen in argentinie. De vlucht is super goed gegaan, wel beetje spannen dzo voor de eerste keer, elke keer als we beetje turbulentie hadden had ik kriebels van ojee gaan we neer storten hahha. Ik zat in beide vliegtuigen bij het raampje echt super gaaf joh!
Bij aankomt kon k Beunos aires helemaal inlichtjes zieen super mooi. In mijn residentie heb gelijkpaar luitjes leren kennen, ze zaten hier allemaal al eentijd dus kennen elkaar erg goed maar wel aardig. trouwens de resdentie is suppper groot echt mijn kamer heeft een plafond van 4/5 meter hoog, airco, internet dvd,lift, schoonmaakster, keuken etccc.. echt luxe. Jamamer genoeg hebben we wel een club onderons zitten wat echt tot 9 uur in de ochtend door gaat. Mikjn eerste dag dus suepr vroeg wakker ben even gaan rond lopen en heb al gelijk de winkels gevonden, yehh!! voelde me gelijk thuis. trouwens het weer valt een beetje tegen. Ik tegen iedereen thuis opscheppen dat ik zo in 35 graden enzon zou zitten, nou hahah zeker niet het was hooguit 20 graden en vanacht keiharde storm, ooopss!! het is hier wel best westers maar veel goedkoper. oohh en ik heb hier ook al een groep gothics gesignaleerd, aargg !! Ik heb foto van ze gemaakt hahah vonden ze niet zo heel tof,jammer voor ze haha! En volgens mij is panfluit muziek hier erg populair, mijn taxichauffeur draaide dat en ik de winkelstraat ook al, echt heel raar, MAARGOED. vAnacht gezellig met mijn huisgenoten wijntjes en biertjes gedronken erg gezellig en vandaag weet iknogniet. Nou toto snelmaar weer>
kusjes

  • 29 Oktober 2006 - 15:59

    Lieke:

    Gelukkig is je heenreis goed verlopen!
    ook tof dat je al zo sne goed en gezellig contact hebt met je medehuisgenoten!
    wanneer begint je spaanse cursus?
    ben benieuwd naar die foto's van diegothics ;)

    XXX Lieke

  • 29 Oktober 2006 - 16:47

    Indra:

    He jootje!
    Goed dit allemaal te horen zeg, klinkt meteen helemaal leuk:) Zit nog maar niet te klagen over het weer, de zon komt nog wel haha. Gister je wel een beetje gemist in Schatjes hoor, maar gelukkig was Saar in voor een avondje Schatjes! We zullen je naam in ere houden;) Super ook dat je zon toffe kamer hebt, heel veel plezier en je ziet Suus al bijna toch? Doe haar ook een hele dikke kus hè!
    Liefs, Indra

  • 29 Oktober 2006 - 17:10

    Jos:

    Hey, wat leuk dat je ook in argentinie zit en dat het al zo gezellig is. Ga je suze ook nog opzoeken? heel veel plezier verder.
    liefs jos

  • 29 Oktober 2006 - 17:41

    Lieke ('n Andere ;)):

    Hee meisje!
    Wat leuk om je eerste berichtje te lezen! Ben blij dat je een goede reis hebt gehad en dat je veilig bent aangekomen! Zo te horen zit je daar wel op je plek haha.. ;) Have fun en tot de volgende update! x

  • 29 Oktober 2006 - 18:17

    Mary Ann:

    Chica, que tal? Chill, dat je een leuk plekje hebt, gezellige luitjes, drankjes... Komt helemaal goed met jou, en met je spaans? :P Veel plezier, lieve meid

  • 30 Oktober 2006 - 08:34

    Marleen:

    hej jojo!!

    Mooi dat het goed is gegaan!heeeel erg bedankt voor je kadootjes vind ze echt super tof!Zal vanavond een drankje voor je drinken!ook tof dat je zo'n coole kamer hebt!Echt cool!!en het warme weer komt nog wel!;-)
    ik ga een taartje eten en aan de studie!

    veel plezier!
    dikke kus marleen

  • 30 Oktober 2006 - 10:00

    Eline:

    Heeeey Jo! Wat klinkt dat goehoed :D:D:D! Ik kijk nu al uit naar t volgende berichtje ;)! Veel plezier! Liefs Eline

  • 30 Oktober 2006 - 11:36

    Marieke:

    Nou zo'n snel een brichtje had ik niet verwacht! Super leuk om nu al wat van je te horen! Zijn daar nu ook al gothics! Super tof dat je zo'n leuk huis hebt! En het weer word vast over een tijdje als nog 35 graden. nou jootje ik ga maar weer aan de studie!

    dikke kus Marieke

  • 30 Oktober 2006 - 14:58

    Annet:

    Heeey meisie!!!

    Klinkt allemaal geweldig, heerlijk genieten!!! En zo'n lekkere plek waar je je terug kan trekken met alles erop en eraan, toemaar!!! Nee totaal niet jaloers.. ;) Succes met je spaans.. ;)

    Have fun!!

    Liefs en dikke kus mij!

  • 30 Oktober 2006 - 19:52

    Suze:

    Jooo! lachen man.. ja daar in Buenos Aires is het een stukje kouder dan bij mij.. che weetje.. ik kom vrijdagochtend aan in buenos aires en dan verwacht ik dat jij me opwacht... als je kan en meer info wil mail me dan.. dikke kus!

  • 30 Oktober 2006 - 20:14

    Benthe:

    Hi Jootje, errug leuk de eerste paar daagje, klinkt zeer goed!! jaloooeersss..!! liefs/x

  • 31 Oktober 2006 - 12:59

    Sarah:

    heej jootje!! haha vet grappig die club onder jullie, kan je daar lekker bounzennn.. ;) heel veel plezier! dikke kus van mij

  • 01 November 2006 - 22:24

    Vader Winfried:

    Hallo Jo,
    Fijn dat je een goede reis gehad hebt en dat het goed met je gaat.
    Let je goed op bij de taallessen, incl de spelling!
    Veel liefs van je vadertje

  • 01 November 2006 - 23:04

    Sibbelien:

    Hoi Jolande, Eindelijk je bericht gelezen. Had niet het goede website-adres blijkbaar en Lidwien was een paar dagen weg (naar de Chippendales! o.a.) Turbulentie is best eng, maar fijn dat je naast het raam zat! Koop maar oordopjes bij de doe-het-zelf-zaak of drogist als je slaapproblemen blijft houden. Leuk dat je alweer gezellige huisgenoten getroffen hebt en dat Suze komt! Kus en veelliefs vanje mam.

  • 01 November 2006 - 23:05

    Sibbelien:

    Hoi Jolande, Eindelijk je bericht gelezen. Had niet het goede website-adres blijkbaar en Lidwien was een paar dagen weg (naar de Chippendales! o.a.) Turbulentie is best eng, maar fijn dat je naast het raam zat! Koop maar oordopjes bij de doe-het-zelf-zaak of drogist als je slaapproblemen blijft houden. Leuk dat je alweer gezellige huisgenoten getroffen hebt en dat Suze komt! Kus en veelliefs vanje mam.

  • 02 November 2006 - 15:18

    Matthijs:

    Ha Jo,
    Mooi dat alles zo goed is verlopen tot dusver!

    Volgende keer wel even op je spelling letten he.
    'Beunos Aires', jamamer als je zulke sueprfouten maakt. ;)

  • 03 November 2006 - 21:29

    Lara:

    Hee jo!!
    Leuk man om te lezen echt gaaf :)! Ben benieuwd naar je volgende berichtjes!
    Dikke kus

  • 08 November 2006 - 18:50

    Winfried:

    Hallo Jo,
    Wij zien hier allemaal erg uit naar je volgende berichten c.q. levenstekens!
    Veel liefs van je vadertje!

  • 11 November 2006 - 08:02

    Marleen:

    hej meis!

    Ik las net(samen met mn mama) op suze's site dat je/jullie het erg naar je zin hebben!echt tof!leuke fotos!je ziet er goed uit!maar vertel eens wie is hidde??:)

    dikke kus,
    marleen

  • 11 November 2006 - 10:29

    Gerrit Wolf:

    Hoi Jolande,

    Fijn dat alles Ok is en dat de vliegreis mee viel. Ben erg benieuwd wat je komende tijd gaat uitspoken, dus zal ik je website regelmatig even checken. Nou Jolande, geniet van alles en de groetjes van ons allen uit de Hanze-stadsbrouwerij.

    Gerrit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 April 2007

jaja, mijn avontuurtjes in colombia!

13 April 2007

..

28 Februari 2007

Koetjes en kalfjes op de amazone

20 Januari 2007

zit nu in Peru!!

30 December 2006

Eerste herinnering aan Bolivia? KUT!
Jolande

Actief sinds 25 Okt. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 23137

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2006 - 27 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: